heeft iemand ervaring met spacershop.com

Als je niet weet waar je het moet plaatsen? Gebruik eerst de zoekfunctie
Plaats reactie
BMW-Betsy
Just getting started
Just getting started
Berichten: 61
Lid geworden op: 30 nov 2021, 10:48

Hoi allemaal,

Ik heb sinds kort Betsy(320i E91 touring) en ik zit er redelijk goed in. nu heb ik een positie gevonden die goed zit (in combinatie met lendensteun kussentje) alleen is het stuur te ver weg (polsen niet id buurt van stuur). dus ik was aan het kijken wat er voor mogelijkheden waren en nu ben ik spacershop.com tegen gekomen. zij vragen €245 voor een stuurwiel spacer. nu vroeg ik mij af of iemand ervaring heeft met deze webshop. Ik zal niet de eerste zijn die dit probleem heeft en deze oplossing tegenkomt.

Het gaat om het volgende product: https://www.spacershop.com/prodotto/you ... rie-3-e90/

Ik hoor het graag,

Max


Techn
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 619
Lid geworden op: 02 dec 2016, 19:15

Ik heb hier echt nog nooit van gehoord!!

Is je stuurwielverstelling niet voldoende?


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Gebruikersavatar
BMW325
Getting the hang of it
Getting the hang of it
Berichten: 272
Lid geworden op: 26 mei 2016, 08:09

Rijdt je in een DTM auto?? ik heb dit ook nog niet eerder gezien.
BMW-Betsy
Just getting started
Just getting started
Berichten: 61
Lid geworden op: 30 nov 2021, 10:48

haha nee geen DTM. Ik ben 1.98m lang dus ik zit of met mijn knieën in mijn nek of voorover gebogen omdat het stuur zover weg is... Dus vandaar de wens het stuur iets te verlengen. De telescopische verstelling van de het stuur heb ik al maximaal uitgeklapt en nog is het te kort eigenlijk!
Gebruikersavatar
Dutch79
Moderator
Moderator
Berichten: 13918
Lid geworden op: 17 jan 2011, 23:37
Type Auto: E90 330i en E91 335i
Locatie: Capelle aan den IJssel

Ah, ik dacht juist even dat je heel klein was :mrgreen:
Een 3-serie is prima tot ca 1,90 (wat ik zelf ben), maar als je echt heel lang bent, dan kan het inderdaad krap worden (ook qua hoofdruimte of je moet je stoel achterover zetten, maar dat is dan niet de meest actieve/beste zithouding).
Zie de E9X Showroom voor m'n E90 330i :Mpower:-Sport.
Zie de E9X Showroom voor m'n E91 335i
BMW-Betsy
Just getting started
Just getting started
Berichten: 61
Lid geworden op: 30 nov 2021, 10:48

Nee helaas, was ik maar wat korter. Had veel rugklachten gescheeld! :yuck:

Maar inderdaad zelfs voor nederlanders ben ik vrij lang. Dus heb de stoel inderdaad in een gangsterlean om er in te passen. maar verder rijd het heerlijk, zou alleen iets ontspannender km's maken als ik het stuur een paar cm kan verzetten! Vind €245 dan weer niet een bedrag dat ik even over de balk wil gooien op iets dat misschien niet past/geleverd word. Ik ga er even over nadenken!
Gebruikersavatar
Remco79
Getting the hang of it
Getting the hang of it
Berichten: 315
Lid geworden op: 24 mei 2020, 13:53

Ben zelf precies 2 meter en heb nergens last van. Heb de stoel zelfs niet in de achterste stand staan. Ik heb de stoel wel helemaal gekanteld oftewel de zitting staat helemaal schuin. Ben ook gevoelig voor mijn rug maar kan zonder enige moeite een paar 100 km rijden en nergens last van.
Gebruikersavatar
Dutch79
Moderator
Moderator
Berichten: 13918
Lid geworden op: 17 jan 2011, 23:37
Type Auto: E90 330i en E91 335i
Locatie: Capelle aan den IJssel

Als je je stoel zo schuin moet zetten, is je zitpositie toch eigenlijk al niet goed? Of je nou wel of geen last/klachten hebt. Dat zal van persoon tot persoon verschillend zijn.
Zie de E9X Showroom voor m'n E90 330i :Mpower:-Sport.
Zie de E9X Showroom voor m'n E91 335i
Gebruikersavatar
Arjan
Administrator
Administrator
Berichten: 24792
Lid geworden op: 12 sep 2010, 12:06
Type Auto: IX1 xdrive30

Ik ben 1,96m en herken deels je probleem. Met verstellen van stoel en stuur kom ik toch altijd een heel eind. De rugklachten die ik ervaar bij hele lange stukken kwamen niet door de houding maar door de sportstoelen.

Zo vaak rij ik geen 1500km per jaar, dus heb er mee leren leven. Als je al rugklachten hebt is het een ander verhaal natuurlijk.

De stuurspacer heb ik hier nog nooit voorbij zien komen.
BMW-Betsy
Just getting started
Just getting started
Berichten: 61
Lid geworden op: 30 nov 2021, 10:48

Ik heb helaas geen kromming in mijn onderrug dus ik heb snel last van mijn rug. Afgelopen jaar heb ik 65k km in een jaar gereden dat was in een lease auto (audi) die toch iets beter zat (10jaar leeftijd verschil). Dit jaar en komend jaar verwacht ik aanzienlijk minder kms te rijden maar dat zijn er alsnog ongeveer 20-25k per jaar. Heb ook zitten kijken naar een stoel op maat maar vind de prijs van €1900 te hoog om in een auto van 5k te plaatsen. Ik ga er gewoon een bestellen met creditcard en dan kijken of het aankomt 001
Thys
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 16597
Lid geworden op: 15 jan 2011, 11:39
Type Auto: F30 330d
Locatie: Fryslân

Begrijpelijke mod! Ik ben 1.90 en in principe gaat t allemaal goed, maar ik zou het stuur ook wel iets dichter naar me toe willen hebben (en tegelijk m'n benen dus goed kwijt kunnen). Mooie oplossing denk ik deze spacer, al is hij indd wel aan de prijs.
"He who shall be last, shall be sideways and smiling" - JC
BMW-Betsy
Just getting started
Just getting started
Berichten: 61
Lid geworden op: 30 nov 2021, 10:48

Ga hem denk ik dit weekend even bestellen. Mocht hij op komen dagen dan laat ik het weten! Zal er een reviewtje overschrijven!
Plaats reactie

Terug naar “E9x: N00B / B00N Tech”