E90 sedan 320i (2006) met CV probleem waar ik niet meer uit kom

Als je niet weet waar je het moet plaatsen? Gebruik eerst de zoekfunctie
Plaats reactie
GoGo22
Just getting started
Just getting started
Berichten: 12
Lid geworden op: 12 apr 2017, 20:14

Allen,

Ik ben eigenaar van een SEDAN E90 320i uit 2006.

Ik zit sinds een tijd met een issue met de CV (Centrale Vergrendeling) van mijn auto waar ik niet meer uit kom. Ik kan mijn BMW niet meer vergrendelen of ontgrendelen van een bepaalde afstand. Ik moet echt binnen een straal van 4/5 meter staan bij me BMW om hem dus te kunnen vergrendelen of ontgrendelen. Ook soms niet in 1 keer dan druk ik een paar keer op de knop van me Afstandsbediening en wacht ik enkele sec en druk ik weer (vanaf zelfde plek/afstand) en dan werkt het weer wel.

Dingen die ik zelf al gedaan heb:

- Ik heb de zekeringen al gecheckt en zelfs preventief verwisseld met nieuwe zekeringen.
- Ik heb ook al de diversity antenne (achter de 3e remlicht) vervangen welke ik bij offenga gekocht had waarvan door offenga gezegd is dat die 100% technisch in orde is.
- Ook heb ik extra nieuwe sleutel laten maken bij een sleutelboer in Amsterdam hier.
- Heb de Accu pool er af gehaald en even lang gewacht zodat hele auto ontlaad en daarna weer terug accu aangesloten.
- Heb me BMW uitgelezen met CARLY app en orginele CARLY adapter en heb maar 2x CCC foutcodes ene is 00A177 (iets met de external fan) en 00A17A (iets met 1 van me luidsprekers) maar niks met het probleem zelf dus.

Maar dit heeft allemaal niet echt geholpen.

Soms lijkt het dus dat die het signaal eerste keer niet oppakt (En hoek en positie van auto maakt niet uit, voor en achter zelfde resultaat) en als ik dan heel ff wacht en daarna nogmaals AB indruk pakt die het wel.

Ik heb dus even zoek met wat ik nogmeer zou kunnen proberen? Zijn er nog andere antenne`s bij een Sedan welke ik zou kunnen checken/vervangen naast de diversity antenne?

Iemand nog een idee of richting waar ik het in zou kunnen zoeken?


Plaats reactie

Terug naar “E9x: N00B / B00N Tech”