reed zostraks een eindje achter je(ik kwam zo handig wisselend van baan achter je staan), maar wat een heerlijk geluid! zelfs met ramen dicht en 2/3 auto's ertussen hoorde ik je nog.
Wat me wel opviel is dat toen ik achter je reed, er tussen de twee dempers een soort gaasje te zien is onder de auto, lijkt lager te hangen dan de rest van de uitlaat?
Peet's nieuwe aanwinst foto's page 63
- performance
- VIP Driver
- Berichten: 4575
- Lid geworden op: 16 okt 2011, 21:09
- Type Auto: F82 M4 CS
Ik denk dat je de koelribben van de cardan klok bedoelt
320-E21>635csi-E27>320d-E46>330d-E46>3.0Z4-E85>335i-E91> E92> F82> F82 CS
- ibinco
- BMWDriversforum Freak!
- Berichten: 3484
- Lid geworden op: 15 sep 2010, 11:48
- Type Auto: BMW I/\/\
Dat krijgt die heel vaak te horen! Rammelbak!HJe91 schreef:reed zostraks een eindje achter je(ik kwam zo handig wisselend van baan achter je staan), maar wat een heerlijk geluid! zelfs met ramen dicht en 2/3 auto's ertussen hoorde ik je nog.
Wat me wel opviel is dat toen ik achter je reed, er tussen de twee dempers een soort gaasje te zien is onder de auto, lijkt lager te hangen dan de rest van de uitlaat?
- Dejan
- VIP Driver
- Berichten: 16246
- Lid geworden op: 08 jan 2011, 09:21
Een close-up:performance schreef:Ik denk dat je de koelribben van de cardan klok bedoelt
F30 330e (2016): viewtopic.php?f=66&t=20324 & E90N 318i (2010)
Past: F11 528i, E90 M3 (2010), F20 118i (2013), E92 330xD (2007), E46 318i (2005)
- Peet
- BMWDriversforum Freak!
- Berichten: 6444
- Lid geworden op: 12 jan 2011, 22:22
- Type Auto: M4 Tansanitblau
- Locatie: T mooie Drenthe ;-)
HJe91 schreef:reed zostraks een eindje achter je(ik kwam zo handig wisselend van baan achter je staan), maar wat een heerlijk geluid! zelfs met ramen dicht en 2/3 auto's ertussen hoorde ik je nog.
Wat me wel opviel is dat toen ik achter je reed, er tussen de twee dempers een soort gaasje te zien is onder de auto, lijkt lager te hangen dan de rest van de uitlaat?
Ok, had je ff voorgesteld
Ik denk dat je t antwoord al gekregen hebt hierboven over wat er onder mn wagen hangt
-
- Getting the hang of it
- Berichten: 258
- Lid geworden op: 14 okt 2012, 19:52
- Type Auto: 130i
Ja het is inderdaad bovenstaand plaatje, maar is dat geen probleem met drempels? Is toch het eerste wat geraakt wordt leek mij mocht het een keer misgaan.Peet schreef:
Ok, had je ff voorgesteld
Ik denk dat je t antwoord al gekregen hebt hierboven over wat er onder mn wagen hangt
Voorstellen ging wat lastig, maar je hebt me wel gezien, je ging zelfs nog een stukje naar voren omdat ik er anders niet tussenkon
- Dejan
- VIP Driver
- Berichten: 16246
- Lid geworden op: 08 jan 2011, 09:21
Nee joh, dat zijn de wielenHJe91 schreef: Ja het is inderdaad bovenstaand plaatje, maar is dat geen probleem met drempels? Is toch het eerste wat geraakt wordt leek mij mocht het een keer misgaan.
Tenzij je heel hard over een drempel de lucht in gelanceerd wordt en weer neerkomt....daar kan BartM3 je alles over vertellen. Daar kwamen de vonken onder vandaan
F30 330e (2016): viewtopic.php?f=66&t=20324 & E90N 318i (2010)
Past: F11 528i, E90 M3 (2010), F20 118i (2013), E92 330xD (2007), E46 318i (2005)
- Peet
- BMWDriversforum Freak!
- Berichten: 6444
- Lid geworden op: 12 jan 2011, 22:22
- Type Auto: M4 Tansanitblau
- Locatie: T mooie Drenthe ;-)
Ja was een e46 blauw? stond in de verkeerde rij bedacht ie zich ineens?HJe91 schreef:
Ja het is inderdaad bovenstaand plaatje, maar is dat geen probleem met drempels? Is toch het eerste wat geraakt wordt leek mij mocht het een keer misgaan.
Voorstellen ging wat lastig, maar je hebt me wel gezien, je ging zelfs nog een stukje naar voren omdat ik er anders niet tussenkon
-
- Just getting started
- Berichten: 89
- Lid geworden op: 16 feb 2014, 11:38
- Type Auto: 335I e91
Peet, is het geluid en vermogenswinst na het verwijderen van de sec cats ook hetzelfde als bij een 335 met n54 denk je?? Blok hetzelfde, uitlaat en software wel anders.
Heeft een 1 ook een golf tee mode?
Niet te luid voor dagelijks gebruik en geen problemen met keuring?
Heeft een 1 ook een golf tee mode?
Niet te luid voor dagelijks gebruik en geen problemen met keuring?
- Peet
- BMWDriversforum Freak!
- Berichten: 6444
- Lid geworden op: 12 jan 2011, 22:22
- Type Auto: M4 Tansanitblau
- Locatie: T mooie Drenthe ;-)
PM gestuurd.Draak schreef:Peet, is het geluid en vermogenswinst na het verwijderen van de sec cats ook hetzelfde als bij een 335 met n54 denk je?? Blok hetzelfde, uitlaat en software wel anders.
Heeft een 1 ook een golf tee mode?
Niet te luid voor dagelijks gebruik en geen problemen met keuring?
- performance
- VIP Driver
- Berichten: 4575
- Lid geworden op: 16 okt 2011, 21:09
- Type Auto: F82 M4 CS
Wat zijn sec cats eigenlijk ? hebben alleen M `s die ? door al dat gelas aan mijn uitlaat heb ik ze ook niet meer.
320-E21>635csi-E27>320d-E46>330d-E46>3.0Z4-E85>335i-E91> E92> F82> F82 CS
- Peet
- BMWDriversforum Freak!
- Berichten: 6444
- Lid geworden op: 12 jan 2011, 22:22
- Type Auto: M4 Tansanitblau
- Locatie: T mooie Drenthe ;-)
Ik weet niet hoe en wat voor de M3 ( heeft de M3 niet alleen main cats? ), weet alleen dat t voor de 1M puur een oplossing mbt emissie is, zie geen andere reden waarom ze deze cats verbouwd hebben, worden niet door de computer waargenomen, dus verwijderen geeft geen storingenperformance schreef:Wat zijn sec cats eigenlijk ? hebben alleen M `s die ? door al dat gelas aan mijn uitlaat heb ik ze ook niet meer.
- Dejan
- VIP Driver
- Berichten: 16246
- Lid geworden op: 08 jan 2011, 09:21
Zie hier de originele uitlaat van de M3
F30 330e (2016): viewtopic.php?f=66&t=20324 & E90N 318i (2010)
Past: F11 528i, E90 M3 (2010), F20 118i (2013), E92 330xD (2007), E46 318i (2005)